Specjalistyczne zaopatrzenie medyczne

Regulamin Zakupów

Postanowienia ogólne:

Sklep internetowy, działający pod adresem www.servitium.com.pl, prowadzony jest przez firmę SERVITIUM ALEKSANDRA PAWLIKOWSKA-ŻELICHOWSKA, NIP 583 143 19 46, z siedzibą w Gdańsku przy ul. U Furty 3 B lok.1

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę servitium.com.pl.
  3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  4. Jeśli towar oznaczony jest jako ‚Dostępny na zamówienie’ oznacza to że nie jest w ciągłej sprzedaży sklepu Servitium, ale prawdopodobnie jest dostępny u naszych dostawców. Cena takiego towaru jest ceną z ostatniej dostawy. Cena ta może ulec zmianie z przyczyn od nas niezależnych. W przypadku zmiany ceny u dostawcy lub też długiego terminu dostawy zarówno Klient jak i Sklep mają prawo zrezygnować z dokonania transakcji bez żadnych konsekwencji.
  5. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon.
  6. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury.
    Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
    Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem servitium@wp.pl lub telefonicznie 58 341 85 03.
  7. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena towaru umieszczona na stronie jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  8. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od terminu złożenia zamówienia oraz dostępności wszystkich zamówionych towarów. Towar wysyłamy tylko w dni robocze po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Klient ma prawo zrezygnować z części zamówienia jeśli nie odpowiada mu czas realizacji.
  9. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    1. Dostawa za pobraniem należności przez listonosza lub kuriera (doliczany jest koszt transportu).
    2. Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym ul. Jaśkowa Dolina 9/1, Gdańsk, bez dodatkowych kosztów dostawy.
    3. Przedpłata przelewem bankowym na konto sklepu (doliczany jest koszt transportu).
  10. Zgodnie Ustawą z 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
    Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
    Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  11. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Servitium Aleksandra Pawlikowska-Żelichowska. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  12. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  13. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową na adres firmy Servitium; ul. Jaśkowa Dolina 9/1, 80-246 Gdańsk. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub inny dowód zakupu.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

 

Partnerzy: