• Zwroty i reklamacje

 

REKLAMACJE

Jeżeli produkt jest wadliwy Klient może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producent, dystrybutor) lub uprawnień przysługujących kupującemu z tytułu niezgodności towaru z umową.

Gwarancja na produkt jest dobrowolna i jej okres zależy od woli gwaranta.

W przypadku kiedy okres gwarancji nie został określony w oświadczeniu gwarancyjnym ( karta gwarancyjna) przyjmuje się dwa lata.

Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru.   

 

     ZWROTY

 

Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia stanu odbieranej przesyłki z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania lub zniszczenia przesyłki należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. Protokól szkody dołączony do reklamacji ułatwi jej rozpatrywanie.

 

Klienci zawierający umowę kupna- sprzedaży na odległość, mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Nie dotyczy to produktów jednorazowych, sterylnie zapakowanych, które po otwarciu tracą swoje właściwości uniewożliwiając dalszą odsprzedaż.Rozpakowane produkty tego typu nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia i zasady higieny.

 

 

 

 

Reklamacje i zwroty należy kierować na adres:

Sklep Medyczny Servitium

ul. Jaskowa Dolina 9/1

84-230 Gdańsk

Zalecany wcześniejszy kontak telefoniczny pod numerem:

58 341 85 03

E-mail: servitium@wp.pl